Thursday, February 24, 2011

Kawan @ Sahabat ?

Sahabat? Besar maknanya tu.Sahabat memang wujud tapi bagi aku bukan senang nk cari orang yg betul-betul boleh digelar sahabat. Sahabat bagi aku, orang yang akan ada dengan kite no matter what will happened. Yer memang bukan la all the time nak bersama dengan sahabat ni (tu dah more to COUPLE dah tu) tapi mestilah nk share things with him/her/they kan. Sahabat ni lah yang akan ada waktu kite senang, susah, and in many sorts of condition pun nk pendek kan cite.



Kawan pulak lain maksud die. Penting jugak dalam hidup. But for me, friends it's just like a normal people that mix around with our environment, that knew us directly and sometimes kawan ni juga berkawan dengan kite for a reason. Macam quote FRIENDS WITH BENEFITS. hehehe. Aku tak la nafikan yang aku ni tak follow quote tu tapi ade limit dia la. Yes, i do have alot of friends. But not everyone of them boleh jadikan sahabat aku. Aku dah serik pilih salah orang to become my sahabat. Bila kite dah percaya someone tu, tengok-tengok tak boleh pakai. So i think i have decided to keep it to myself rather than sharing with a wrong person. Hoping ( finger cross ) that someday i will get more sahabat rather than a friend. :)

No comments:

Post a Comment